CİMER şikayeti sonrası ne olur?
CİMER şikayetinin sonucu nedir? CİMER’e iletilen şikayetler ilgili kamu kurumuna iletilir ve incelenir. Başvurunun sonucuyla ilgili bilgi başvuru sahibine iletilir. Şikayet başvuruları en geç 30 gün içinde tamamlanır.
İletişim Başkanlığı hangi şikayetlere bakar?
Türkiye Cumhuriyeti Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı veya İletişim Başkanlığı, Cumhurbaşkanlığına bağlı devletin her türlü haberleşme, basın, yayın ve bilgi alışverişi faaliyetlerini denetleyen ve yöneten kuruluştur.
Alo 150 nedir, ne için kullanılır?
Başvuru sahibi ALO 150’yi aradığında, başvurucunun bulunduğu ilin Valiliğindeki CİMER personeli çağrıyı yanıtlayacak, başvuruyu yönlendirici sorularla kayıt altına alacak ve doğrudan ilgili kamu kurumuna iletecek veya ön değerlendirme için başvuruyu Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’na gönderecektir.
Cumhurbaşkanı ile nasıl iletişime geçebilirim?
CİMER – T.C. Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi. Acil tıbbi yardım ve acil raporlar için lütfen 112’yi arayın.
CİMER şikayeti karşı taraf görür mü?
CİMER’e yöneltilen bilgi ve belgeler (kimlik ve iletişim bilgilerinin açık veya gizli olması fark etmeksizin) yetkisiz kişi veya makamlarla paylaşılmayacaktır.
Cimerden ceza gelir mi?
Danıştay’ın BİMER veya CİMER’e başvuran memurlara disiplin cezası verilemeyeceğine ilişkin kararı Bilgi edinme başvurularında herkese yönelik, memur olsun veya olmasın, bir başvuru süreci düzenlendiği için, üst göreve başvuran memura, görevini zayıflattığı gerekçesiyle ceza verilemez.
Cumhurbaşkanlığı nasıl şikayet edilir?
Başvurunuzu .tr veya e-Devlet üzerinden Başvuru Talebi ekranından takip edebilirsiniz. Ayrıca CİMER Çağrı Merkezi’ni (0312 590 20 00 / 0) arayarak başvurunuzun durumunu öğrenebilirsiniz.
Devleti kime şikayet edebilirim?
Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi 150’yi arayabileceğiniz gibi www..tr adresindeki CİMER bağlantısı üzerinden de şikâyetinizi iletebilirsiniz.
CİMER’e şikayet edenin kimliği açıklanır mı?
CİMER’e başvuruda bulunan vatandaşların kimlik bilgileri gizli tutulur.
CİMER kaç gün içinde cevap vermek zorunda?
Tüm başvuruların belirli bir süre içinde cevaplandırılması yasal bir zorunluluktur. Bu nedenle, bilgi edinme hakkına ilişkin başvurular için son tarih en geç 15 iş günüdür; dilekçe (talep, şikayet, bildirim) hakkına ilişkin başvurular için en geç 30 gün içinde cevaplandırılması gerekir.
Bimer hangi konulara bakar?
BİMER (Başbakanlık İletişim Merkezi), vatandaşların talep, ihbar ve şikâyetlerini doğrudan Başbakanlığa iletmelerini sağlamak amacıyla 20 Kasım 2006 tarihinde Resmi Gazete’de yayımlanan bir web servisidir.
CİMER’e hangi konularda şikâyet yapılır?
CIMER’e yapılabilecek şikayetlerin içeriği konusunda herhangi bir kısıtlama yoktur. Vatandaşlar diledikleri veya şikayette bulunmak istedikleri her konuda şikayette bulunabilirler. Talep veya şikayetin konusunun açık, anlaşılır ve kesin bir şekilde belirtilmesi önemlidir.
Cumhurbaşkanına direk nasıl ulaşırım?
İLETİŞİM adresi. : T.R. Cumhurbaşkanlığı Külliyesi 06560 Beştepe, Ankara – Türkiye.: 0312 525 43 90 / 403 53 75.: .tr.
Cimere doktor şikayet edilir mi?
Sağlık sektöründe karşılaşılan sorunların incelenmesine ilişkin başvurular, Cumhurbaşkanlığı tarafından kurulan CİMER sistemi üzerinden yapılabiliyor.
Cumhurbaşkanı iletişim danışmanı kim?
Fahrettin Altun, 25 Temmuz 2018 tarihinde Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan tarafından Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı görevine atandı.
Cimerden birini şikayet edince ne olur?
Başvuruda şikâyet edilen kişi veya makam, daha üst bir makam veya kurumun denetim makamı tarafından incelenecek ve bu makam başvuruya cevap verecektir. Şikâyet edilen kişi veya idari makamın başvuruya cevap vermesi mümkün değildir.
CİMER kaç gün içinde cevap vermek zorunda?
TALEBİME NE KADAR SÜREDE CEVAP ALABİLİRİM? 1) 3071 sayılı Dilekçe Hakkının Kullanılmasına Dair Kanun kapsamında yapılan talep ve şikâyetlerin cevap süresi 30 gündür. 2) 4982 sayılı Bilgi Edinme Hakkı Kanunu kapsamında yapılan taleplerin cevap süresi 15 iş günüdür.
CİMER’e hangi konularda şikayet yapılır?
Millet ile Devlet arasında güçlü bir iletişim köprüsü oluşturma amacıyla kurulan Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER), vatandaşlarımızın dilekçe kullanımı ve bilgi edinme hakkı başta olmak üzere, devlet politikalarıyla ilgili her konuda görüşlerini dile getirebilecekleri kapsamlı bir hizmet sunmaktadır.
Bir memur cimere şikayet edilirse ne olur?
İdare Mahkemesi, 2010/1614 ve 2011/1335 sayılı kararlarında; “Vatandaşların tamamının talep ve şikâyetlerini doğrudan Başbakanlığa iletebileceği düzenlenmiş olup, kamu görevlilerine yönelik herhangi bir kısıtlama getirilmemiştir.